.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تذکر شفاهی نماینده بابل به مدیران اجرایی

شمال نیوز: حسین نیازآذری نماینده مردم شهر بابل در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی روز یکشنبه 28/7/92 مجلس شورای اسلامی در بیانات خود در صحن علنی مجلس، تذکرات شفاهی ای را به مدیران اجرایی کشور ایراد کردند که در ذیل آمده است:

با تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت به ملت بزرگ ایران و همشهریان عزیزم

1- تذکر اول بنده به وزیر محترم راه و شهرسازی است : با توجه به اینکه کنارگذر جنوبی بابل حدود 11 سال پیش شروع شده و حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، انتظار داریم بر اساس وعده های داده شده در اتمام پروژه که مطالبه جدی مردم می باشد، اقدام نمایند.
2- پروژه آبرسانی به شهرهای گروه الف شامل شهرستان بابل، بابلسر و فریدونکنار که حدود 15 سال پیش شروع شده، مردم در انتظار وعده وزیر محترم نیرو برای اتمام کار می باشند.
3- از وزیر محترم کشور انتظار داریم نسبت به ابلاغ چارت سازمانی و شرح وظایف فرمانداری ویژه شهرستان بابل و ابلاغ بخشداری امیرکلا و شهرداری های شهیدآباد، احمدشهر، گنج افروز، و آهنگرکلا تسریع فرمایند.
4- نظر به اینکه فصل برداشت مرکبات در استان مازندران می باشد در جهت حمایت از تولید داخلی، به وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی تذکر داده می شود که نسبت به خرید تضمینی محصولات و عدم واردات میوه اقدام نمایند. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 مهر 1392
در بخش کشاورزی به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام تا نسبت تامین سوخت ادوات کشاورزی در سطح شهرستانها اقدام نمایند تا کشاور زان از بلا تکلیفی آسوده خاطر شوند و مشکل اساسی که سوخت می باشد راحت شوند .از کشاورزان بابلکنار و بابل و قائم شهر با تشکر ..............
نا شناس 28 مهر 1392
الحمدلله //////// اقلا اتا مازندرانی حرف بمو...............کاکا.....................
ازگتاب 28 مهر 1392
آقای نیازآذری،حنای توپیش مردم دیگه رنگی نداره،دستت خیلی وقته روشده،بروبچسب به ایل وطایفه ودنبال استاندارکردشون باش،لازم نکرده استانی ظاهربشی واسه بابلسروفریدونکناردل بسوزانی.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.